راهنمای خرید کیبورد تبلت و معرفی بهترین کیبورد تبلت موجود در بازار ایران
تاوان سکوت
راهنمای خرید کیبورد تبلت و معرفی بهترین کیبورد تبلت موجود در بازار ایران
پنج شنبه 20 مرداد 1401 ساعت 18:1 | بازدید : 268 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای حمل لپ تاپ های حجیم و سنگین از تبلت استفاده کنند. دلیل این امر جمع و جور بودن و کوچک بودن این وسایل است. از آنجایی که تبلت سخت افزار جانبی کمتری نسبت به لپ تاپ دارد حمل آن راحت تر است و به همین دلیل برخی افراد با افزودن صفحه کلید به تبلت آن را به لپ تاپ تبدیل می کنند. از آن برای انجام کارهای مختلف استفاده می کنند.

کدام کیبورد برای تبلت ها بهتر است؟

اگر قصد انتخاب کیبورد برای تبلت را دارید، بهتر است در هنگام خرید چند نکته را در نظر بگیرید و بر اساس آن کیبورد مناسب را انتخاب کنید. نکته اصلی و مهم این است که دلیل اصلی انتخاب کیبورد تبلت، سهولت در تایپ برای کاربران است. در نتیجه، قبل از خرید حتماً سبک تایپ صفحه کلید را بررسی کنید تا ببینید آیا صفحه کلید مورد نظر شما راحت است و کار کردن با آن آسان است یا خیر. و اگر آسان است، آن را بخرید. علاوه بر این در هنگام خرید به نحوه عملکرد کیبورد نیز توجه کنید. برخی از کیبوردها دارای باتری داخلی هستند که می توان آن را با شارژر USB شارژ کرد. اما موارد خاصی در این زمینه وجود دارد که نقش های متفاوتی را ایفا می کند.

نکته اصلی این است که اگر صفحه کلیدی که خریداری کرده اید دارای نور پس زمینه باشد، این امر منجر به مصرف باتری بالای صفحه کلید می شود، به این معنی که باید دائما آن را شارژ کنید و باتری کیبورد شما را خالی می کند. بنابراین، اگر عمر باتری برای شما مهم است، بهتر است این کیبوردها را انتخاب نکنید. مطمئن شوید که یک صفحه کلید قابل مقایسه و استاندارد از نظر اندازه و فاصله کلیدها خریداری کنید. برخی از صفحه کلیدها دارای فاصله کلیدهای فرد و ناهموار هستند که تایپ را دشوار می کند.

پرفروش ترین و با کیفیت ترین کیبورد تبلت در بازار

تا اینجا در راهنمای خرید مقاله صفحه کلید تبلت، متوجه شدیم که فاصله کلیدهای صفحه کلید، ارگونومی و راحتی تایپ و مصرف باتری بسیار مهم هستند. علاوه بر این، هنگام انتخاب دقت کنید که صفحه کلید انتخابی با ابعاد تبلت شما سازگاری داشته باشد، برخی از کیبوردها برای تبلت های بزرگ و برخی دیگر برای مدل های کوچک طراحی شده اند و به همین دلیل توجه به این نکته بسیار مهم است. . کیبوردها انواع مختلفی دارند و اینکه کدام یک برای شما مناسب است بستگی به نحوه استفاده شما، بودجه شما و غیره دارد. در زیر قصد داریم تعدادی از بهترین کیبوردهای تبلت موجود در بازار را معرفی کنیم تا بتوانید گزینه بهتری را امتحان کنید.

صفحه کلید بی سیم iHome IDM5

یکی از بهترین کیبوردهای تبلت موجود در بازار، صفحه کلید بی سیم iHome IDM5 است. این کیبورد کلیدهای میانبر زیادی دارد و با استفاده از این کلیدها می توانید کار خود را سریعتر انجام دهید و در زمان صرفه جویی کنید. از آنجایی که این کیبورد دارای باتری داخلی است، دیگر نیازی به خرید باتری خارجی برای آن ندارید و در هزینه های آتی صرفه جویی می کنید. صفحه کلید فوق بی سیم است و استفاده از آن بسیار آسان است.

خوشبختانه این کیبورد از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. اندازه این کیبورد کوچک است و از این رو می توان آن را جزو کیبوردهای استاندارد تبلت به حساب آورد. اسپیکر تعبیه شده در این کیبورد خوب است و قدرت کافی دارد. متأسفانه صفحه نگهدارنده این کیبورد چندان مستحکم نیست و در حین کار بر روی آن باید مراقب باشید که کیبورد آسیبی نبیند و از بین نرود. با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ این کیبورد، کیبورد قابل حمل به حساب نمی آید و عموما مورد استفاده کاربران خانگی قرار می گیرد.

صفحه کلید تبلت پوششی مایکروسافت با شناسه اثر انگشت

این کیبورد یکی از بهترین کیبوردهای تبلت موجود در بازار است که دارای ویژگی های فراوانی بوده و با تبلت مایکروسافت سرفیس پرو سازگاری دارد. از ویژگی های خاص این کیبورد می توان به داشتن حسگر اثر انگشت اشاره کرد. بنابراین با استفاده از این کیبورد می توانید امنیت تبلت خود را افزایش دهید، از آنجایی که کلیدهای تعبیه شده روی این کیبورد صحیح است، کار با آن آسان خواهد بود و هنگام تایپ این کیبورد مزاحم انگشتان شما نمی شود.

صفحه کلید بالا دارای نور پس زمینه LED است و به راحتی در شب کار می کند. راه اتصال کیبورد به تبلت از طریق آهنربای قوی است که در اصل یک لبه کیبورد است که به صورت مغناطیسی به تبلت متصل می شود و زاویه ای ایجاد می کند که کار با آن را آسان می کند و افرادی که تبلت های سرفیس مایکروسافت می خرند. . ، این کیبورد را می توان بهترین گزینه برای خرید آنها دانست.

صفحه کلید حس در ABK708

یکی از بهترین کیبوردهای تبلت موجود در بازار، کیبورد بی سیم ABK708 است. این صفحه کلید از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند و می تواند به تمام دستگاه های دارای بلوتوث متصل شود. می توانید از این تبلت برای گوشی هوشمند نیز استفاده کنید. زیرا بسیاری از افراد از گوشی هوشمند برای تایپ استفاده می کنند و با این صفحه کلید می توانند این کار را راحت تر انجام دهند. صفحه کلید فوق دارای کلیدهای میانبر، کلید CAPS LOCK و 59 کلید دیگر است.

متاسفانه این کیبورد برچسب فارسی ندارد و باید جداگانه خریداری شود. و مواد اولیه ساخت این محصول متوسط ​​است اما در این رنج قیمت نمی توان انتظار بیشتری از آن داشت. خوشبختانه این کیبورد می تواند برای مدت طولانی شارژ شود و ظاهری شیک و زیبا دارد که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

کد صفحه کلید 001 برای Galaxy Tab 3 مناسب است

صفحه کلید فوق مخصوص تبلت Samsung Galaxy Tab 3 7 inch/P3200 طراحی شده است. این کیبورد دارای طراحی بسیار زیبا و سبک است. بنابراین تنها 700 گرم وزن دارد تا کاربران هنگام کار با آن احساس خستگی نکنند. این محصول دارای باتری 1650 میلی آمپر ساعتی است که می تواند شارژدهی مناسبی را ارائه دهد.

ویژگی خاص این کیبورد دستیار خواب/بیداری است. به این معنی که اگر قاب کیبورد را باز کنید، صفحه تبلت شما روشن می شود و وقتی آن را خاموش کنید، صفحه تبلت شما خاموش می شود. علاوه بر این، می‌توانید از این طرح‌بندی صفحه‌کلید برای تماشای ویدیوها با استفاده از تبلت استفاده کنید. صفحه کلید فوق را می توان به iPad نیز متصل کرد.

صفحه کلید تبلت مایکروسافت

این کیبورد یکی از باکیفیت ترین و بهترین کیبوردهای موجود در بازار است، کلیدهای نرم و باکیفیتی دارد و کلیدهای واقعا زیبا و باکیفیتی دارد. این مشکل بسیاری از شنوندگان را به این کیبورد علاقه مند کرده است. این کیبورد با تبلت Surface Pro 3 و Signature 4 سازگاری دارد.وزن این کیبورد حدود 310 گرم است که راحت ترین و خوب ترین وزن است. تعداد کلیدهای این کیبورد 78 عدد است که شامل کلیدهای روشنایی صفحه، کنترل رسانه، F1 تا F12 و سایر کلیدهای میانبر ویندوز می شود.

از ویژگی های خاص این کیبورد می توان به قابلیت اتصال آن به تبلت با استفاده از آهنربا اشاره کرد. علاوه بر این، از آنجایی که این صفحه کلید دارای نور پس زمینه LED است، در نتیجه می توانید از این صفحه کلید برای تایپ در شب و مکان هایی با نور کم استفاده کنید. خرس. این محصول در رنگ های مختلف آبی تیره، سرمه ای و خاکستری روشن موجود می باشد.

کیبورد اپل مدل هوشمند

کیبورد فوق با آیپد پرو 10.5 اینچی سازگار بوده و یک کیبورد هوشمند با طراحی بسیار زیبا و زیبا می باشد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این کیبورد می توان به قابلیت ذخیره صفحه نمایش آیپد پرو اشاره کرد. زیرا برای تولید لایه بیرونی این کیبورد از پلی اورتان استفاده می شود که مقاومت آن را افزایش می دهد. فضای داخلی این کیف کیبورد از میکروفایبر ساخته شده که روکشی بسیار نرم است و استفاده از آن باعث راحتی کاربران در هنگام استفاده از کیبورد می شود.

از آنجایی که برای ساخت این محصول از مواد مرغوب استفاده شده است، هیچ خط و خش بر روی صفحه نمایش تبلت وجود ندارد و استفاده از این کیبورد محافظت 100% از صفحه نمایش تبلت را فراهم می کند. ویژگی های دیگری برای این کیبورد ذکر شده است که از جمله آنها می توان به حالت ایستادن مناسب آن برای تماشای فیلم و فیلم اشاره کرد. کانکتور Smart iPad Pro برای اتصال یک صفحه کلید قدیمی به تبلت استفاده می شود.

به یک سری زبانه های کناری این کیبورد متصل می شود. تعداد کلیدهای این کیبورد 64 عدد است که باعث راحتی صفحه کلید می شود. پوشش رویه نیز ضد لک و ضد آب است. این کیبورد با توجه به ویژگی های بسیار خوب خود به یکی از پرفروش ترین محصولات بازار تبدیل شده است.

مدل صفحه کلید بی سیم TKF

این کیبورد قابلیت های بسیار بالایی دارد و برای تمامی تبلت ها قابل استفاده است. از جمله ویژگی های این کیبورد می توان به سرعت بالای لمس و اتصال اشاره کرد. سطح داخلی کیف کیبورد از میکروفایبر ساخته شده است که از صفحه نمایش در برابر خط و خش محافظت می کند. فضای داخلی این کیبورد ضد آب و ضد لک بوده و تعداد کلیدها 81 عدد می باشد.کلیدهای این کیبورد از پلاستیک ساخته شده و بدون هیچ شکافی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

نتیجه

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای تبلت خود کیبورد بخرند تا بتوانند از تبلت به عنوان لپ تاپ استفاده کنند. کیبوردهای مختلفی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد و هر کدام دارای عملکرد و ویژگی های متفاوتی هستند. مطمئن شوید که برای میز خود صفحه کلیدی خریداری می کنید که علاوه بر سازگاری با برند، صفحه کلید سفارشی نیز داشته باشد. به طور کلی هنگام انتخاب کیبورد تبلت خود باید مبلغ نسبتا زیادی را پرداخت کنید. با این حال، منطقی است زیرا تبلت را می توان به عنوان یک لپ تاپ استفاده کرد. آیا تا به حال برای تبلت خود کیبورد خریده اید؟به نظر شما کدام برند برای خرید انتخاب مناسبی است؟چه ویژگی های کیبورد تبلت نظر شما را برای خرید بیشتر جلب کرده است لطفا با ما در میان بگذارید.

 

منبع: شهر سخت افزار مجله فناوری


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 260
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 28
:: بازدید هفته : 864
:: بازدید ماه : 1962
:: بازدید سال : 11831
:: بازدید کلی : 173135